
V novém roce poptávka po digitalizaci agendy v oboru servisních oprav prudce vzrostla a my vám přinášíme krátký rozhovor s naším klientem Josefem Březinou z firmy AGNUS: https://www.agnus.cz, která se věnuje opravám domácích spotřebičů a kuchyním na míru již téměř 30 let.

Video obsah se stává nedílnou součástí komunikace většiny firem v online prostředí

„Paninko, tak tady mě máte, zdržel jsem se v koloně, byla by kávička?“ Tento přístup technikům procházel možná před lety, dnes zákazníci očekávají vyšší komunikační standard a kvalitu služby. V následujícím článku zjistíte, jak na to.

Zákonodárcům Evropské Unie dochází trpělivost s nekvalitními výrobky, které je potřeba vyměnit hned po skončení záruční doby za nové. Jako první si posvítili na velké domácí spotřebiče. Nařízení začnou platit od března 2021.

Pražská servisní organizace AP Servis, s. r. o., se stala první firmou využívající ke kompletní správě svých zakázek TechnikBox. Používají ho od ledna 2019. Jak nasazení proběhlo? Čtěte celý článek.