Nezapomínejte na zákaznický servis a komunikaci: Zapracujte na soft skills s PEFEK Training, který pomáhá technikům v AP Servisu

Nezapomínejte na zákaznický servis a komunikaci: Zapracujte na soft skills s PEFEK Training, který pomáhá technikům v AP Servisu

„Paninko, tak tady mě máte, zdržel jsem se v koloně, byla by kávička?“ Tento přístup technikům procházel možná před lety, dnes zákazníci očekávají vyšší komunikační standard a kvalitu služby. V následujícím článku zjistíte, jak na to.

EU říká dost plýtvání: Velké spotřebiče musí jít opravit ještě několik let po ukončení prodeje

EU říká dost plýtvání: Velké spotřebiče musí jít opravit ještě několik let po ukončení prodeje

Zákonodárcům Evropské Unie dochází trpělivost s nekvalitními výrobky, které je potřeba vyměnit hned po skončení záruční doby za nové. Jako první si posvítili na velké domácí spotřebiče. Nařízení začnou platit od března 2021.

Příklad z praxe: Nasazení TechnikBoxu v AP Servisu

Příklad z praxe: Nasazení TechnikBoxu v AP Servisu

Pražská servisní organizace AP Servis, s. r. o., se stala první firmou využívající ke kompletní správě svých zakázek TechnikBox. Používají ho od ledna 2019. Jak nasazení proběhlo? Čtěte celý článek.